Radiotelevisión del Principado de Asturias
RTPA - Radiotelevisión del Principado de Asturias
Para averiguar la frecuencia de su zona deje el raton sobre la misma en el mapa.
Mapa de frecuencias de la RTPA
RPA a la carta

Al Son Emitido el

Asturies ye una tierra d'emigrantes. Muncha xente marchó a facer lesamériques nel sieglu XIX, llogrando riqueza los conocíos como indianos ypasando penuries los que más. Anguaño, la permanente crisis económica asturianafai que la emigración forciada seya tristemente una de les nuestres señesd'identidá. La música siempretuvo presente nes maletes de los emigrantes asturianos y son munchos losartistes que compusieron cantares sobre esta temática.

Mi calificación
Comparte
Suscribirse
Para suscribirte, pulsa en el el icono de tu agregador de poscast, y pega la URL del podcast en tu agregador para completar la suscripción.

Lo último de Al Son en A la carta

© 2025 Radiotelevisión del Principado de Asturias | Todos los derechos reservados

Publicidad | Aviso Legal | Política de privacidad | Política de cookies | Consentimiento de cookies | RSS | Sobre RTPA | Entidad adherida a AUTOCONTROL