La muyer na música asturiana tuvo históricamente un papel bien relevante; yá hai constancia d'ello dende tiempos remotos y na Edá Media apaeció representada en munchos capiteles d'ilesies romániques asturianes.
Andando'l tiempu y cola llegada de los aparatos de grabación y reproducción del soníu y más tarde de la radio, hai muyeres qu'empiecen a sobresalir nel panorama musical del país.
Modernamente les muyeres foron incorporándose, pasína pasu, como instrumentistes o cantantes en bandes de folk o de rock y vienen protagonizando la renovación de la tonada y la revolución de la pandereta, conxungando al empar un prestixamientu del instrumentu y l'empoderamientu femenín.
© 2025 Radiotelevisión del Principado de Asturias | Todos los derechos reservados
Publicidad | Aviso Legal | Política de privacidad | Política de cookies | Consentimiento de cookies | RSS | Sobre RTPA | Entidad adherida a AUTOCONTROL