Los centros educativos tendrán d'esplicar nun plan cómo van usar los recursos dixitales
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- 0:00Los centros deberán recoger el uso
- 0:01de las nuevas tecnologías en un plan
- 0:03digital y en su programación anual.
- 0:05Los colegios, con una amplia
- 0:06implantación de dispositivos
- 0:08digitales, podrán adaptarse a esta
- 0:10nueva normativa durante el curso que
- 0:11viene. Es el caso del colegio La
- 0:13Inmaculada en Gijón, que lleva más
- 0:15de una década trabajando en
- 0:16competencias digitales.
- 0:18Las familias apoyan su uso siempre
- 0:20que sea responsable.
- 0:22Dentro de lo que son los colegios,
- 0:23los profesores tienen ese control y
- 0:25esa responsabilidad y uso
- 0:26responsable de las de las
- 0:28herramientas digitales.
- 0:30Pero igual también es cierto que
- 0:31cuando la herramienta digital se
- 0:32pone como único modelo,
- 0:35que llega luego como modelo
- 0:36educativo y modelo de uso de
- 0:37herramienta de uso de estudio único
- 0:39a las casas, es donde puede haber
- 0:41mayor problema.
- 0:42En otros centros, como el colegio
- 0:44Monte Deva, las familias apoyan
- 0:46que se priorice el uso de papel.
- 0:48Creemos que los alumnos tienen que
- 0:50ser educados también en competencias
- 0:52digitales, pero
- 0:54no estamos convencidos
- 0:56o no estamos por la digitalización
- 0:58total. Las instrucciones divulgadas
- 1:00hoy en Educa Astur deberán
- 1:01publicarse en el BOP en los próximos
- 1:03días.
- 1:04Pero saben que no es objeto de
- 1:05negociación porque la jornada no se
- 1:06toca en absoluto.
- 1:07Los maestros, y además soy maestra,
- 1:10trabajamos durante esas horas
- 1:12durante todo el curso escolar y
- 1:14en ese sentido no afecta en
- 1:15absoluto. De hecho, hay otras
- 1:16comunidades.
- 1:17Ellos también lo conocerán, que
- 1:18llevan años sin tener esta jornada
- 1:20reducida.
- 1:21Por tanto, yo entiendo
- 1:23que ellos planteen
- 1:25su punto de vista, pero saben que no
- 1:27es objeto de negociación y eso yo
- 1:28creo que es claro, nítido y
- 1:29cristalino.
Educación repite que tendrán d'usase de manera prioritaria'l papel y otros métodos analóxicos
Les instrucciones espublizaes güei n’Educastur sobre l'usu de dispositivos dixitales afiten qu'en primaria estes tecnoloxíes solo van poder tener un usu complementariu o pa facer xeres concretes so la supervisión del docente. Nel casu de Secundaria, los recursos analóxicos tendrán de primar sobre los dixitales señala Lydia Espina, conseyera d'Educación.
Los centros tendrán de recoyer l'usu de les nueves tecnoloxíes nun plan dixital y na so programación añal. Los colexos con una amplia implantación de dispositivos dixitales van poder adaptase a esta nueva normativa’l cursu que vien. Ye'l casu del colexu La Inmaculada, en Xixón, que lleva más d'una década trabayando en competencies dixitales. Les families sofiten el so usu, siempres que seya responsable apunta Marta Calviño, presidenta del AMPA Colexu María Inmaculada de Xixón.
N'otros centros, como'l colexu Monte Deva, les families sofiten que se priorice l'usu del papel asegura Luz García, presidenta de l’Asociación de Families del Monte Deva.
Les instrucciones espublizaes güei n’Educastur tendrán d’espublizase nel BOPA nos próximos díes.