Esmolición na patronal Faconauto pol impactu de los aranceles na cadena de valor del automóvil
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- 0:00Preocupación en la patronal fa
- 0:01conato por el impacto que los
- 0:02aranceles puedan tener en toda la
- 0:04cadena de valor del automóvil,
- 0:06incluyendo la distribución y
- 0:08el empleo en España.
- 0:09La Asociación Española
- 0:12de Fabricantes cree que esas
- 0:14consecuencias serán indirectas.
- 0:15Estamos preocupados, evidentemente,
- 0:17porque somos operadores globales
- 0:19y como operadores globales operamos
- 0:21en todos los países.
- 0:22Hay ciertos componentes que se hacen
- 0:24en España que pueden estar en
- 0:25vehículos terminados.
- 0:27En Alemania y Alemania
- 0:29los exporta Estados Unidos.
- 0:30Preocupación también en el sector de
- 0:32la siderurgia.
- 0:33Usted habla de graves consecuencias
- 0:36para el empleo.
- 0:36Miles 3000 puestos de trabajo que
- 0:38están en riesgo.
- 0:39Exportamos a Estados Unidos el 3,3%
- 0:42de nuestras exportaciones son unas
- 0:44250.000 toneladas de acero.
- 0:46Temen, además, que los flujos
- 0:47comerciales se redirijan ahora hacia
- 0:49la Unión Europea desbordando
- 0:52el mercado comunitario.
- 0:53Invadan nuestras fronteras con
- 0:55productos.
- 0:56Pues que no se ha fabricado además
- 0:58con las mismas condiciones.
- 1:00Aunque en 2024 las exportaciones
- 1:02de la industria asturiana del metal
- 1:04a Estados Unidos representaron solo
- 1:06el 4% del total
- 1:08en metal.
- 1:09Siguen expectantes los movimientos
- 1:11de la administración Trump.
- 1:13La exposición comercial es baja,
- 1:15pero sí hay subsectores que
- 1:17se podrían ver afectados
- 1:19por el nuevo escenario.
- 1:21Sobre el paquete de ayudas por 14
- 1:23mil millones de euros que acaba de
- 1:25anunciar el Gobierno de Pedro
- 1:26Sánchez.
- 1:27La patronal metalúrgica asturiana
- 1:30espera que las empresas no tengan
- 1:32que endeudarse en exceso para
- 1:33recibir esos créditos
- 1:36y.
La Xunión d'Empreses Siderúrxiques fala de graves consecuencies pal trabayu
Esmolición na patronal Faconauto pol impactu que los aranceles puean tener en tola cadena de valor del automóvil, inxertando la distribución y el trabayu n’España.
L’Asociación Española de Fabricantes d’Automóviles y Camiones cree qu’eses consecuencies sedrán indirectes.
Esmolición tamién nel sector de la siderurxa. La Xunión d’Empreses Siderúrxiques, Unesid, fala de graves consecuencies pal trabayu.
Tienen mieu amás que se redirixan agora los fluxos comerciales pa la Xunión Europea esbordando’l mercáu comunitariu, esplica Carola Hermoso, directora xeneral d’Unesid.
Anque en 2024, les esportaciones de la industria asturiana del metal a los EEXX representaron namás el 4% del total, en Femetal siguen sollertes los movimientos de l’almiración Trump.
Anque la esposición comercial seya baxa, sí hai subsectores nos que se podríen sufrir les consecuencies d’esti nuevu escenariu.
Sobre’l paquete d’ayudes por 14.000 millones qu’acaba d’anunciar el gobiernu central, la patronal metalúrxica asturiana espera que les empreses nun tengan qu’endeldase abondo pa recibir esos creitos.