Radiotelevisión del Principáu d'Asturies Radiotelevisión del Principado de Asturias
Radiotelevisión del Principado de Asturias
RTPA - Radiotelevisión del Principado de Asturias

Televisión del Principado de Asturias TPA (A7) emite en el canal 45 de la televisión digital terrestre (TDT). Además ofrece en su segundo canal (A8), la misma programación con una hora de retraso.

Carátula del programa Déxate d’histories
Info programa

Déxate d’histories

'Déxate d'histories' ye'l nuevu formatu de TPA qu'amiesta Historia y Humor.

El programa plantega un repasu audiovisual a la historia más recién d'Asturies, contada per dalgún de los sos protagonistes, con testimonios d'asturianos anónimos y/o reconocíos que cuenten cómo vivieron los fechos y lo que significó nes sos vides.

Un espaciu documental y d'entretenimientu, que nun pierde de vista'l rigor históricu y que rescata cachos de la nuesa historia. Un formatu que recordará los grandes momentos del pasáu recién, pero tamién aquelles histories pequeñes y anécdotes que formen parte del nuesu imaxinariu colleutivu. Y siempres col humor como filu conductor.

L'espaciu va tar conducíu por dos presentadores y una presentadora. Per un llau, dos actores de reconocida trayectoria: Jorge Moreno y Alberto Rodríguez y per otru Alma Hidalgo, una cara nueva pa la cadena.

El programa cuenta con el apoyo de la Dirección General de Política Llingüística

'Déxate d'histories' es el nuevo formato de TPA que anexa Historia y Humor.

El programa plantea un repaso audiovisual a la historia más recién de Asturias, contada por alguno de sus protagonistas, con testimonios de asturianos anónimos y/o reconocidos que cuentan cómo han vivido los hechos y lo que ha significado en sus vides.

Un espacio documental y de entretenimiento, que no pierde de vista el rigor histórico y que rescata cachos de nuestra historia. Un formato que los recordará grandes momentos del pasado reciente, pero también aquellas historias pequeñas y anécdotas que forman parte de nuestro imaginario colectivo. Y siempre con el humor como hilo conductor.

El espacio estará conducido por dos presentadores y una presentadora. Por un lado, dos actores de reconocida trayectoria: Jorge Moreno y Alberto Rodríguez, y por otra Alma Hidalgo, un rostro nuevo para la cadena.

El programa cuenta con el apoyo de la Dirección General de Política Lingüística

Compartir
Publicidad
Lo último de Déxate d’histories en A la carta
Publicidad
Publicidad
banner publicidad

© 2024 Radiotelevisión del Principado de Asturias | Todos los derechos reservados

Publicidad | Aviso Legal | Política de privacidad | Política de cookies | Consentimiento de cookies | RSS | Sobre RTPA | Entidad adherida a AUTOCONTROL